Sunday, November 13, 2011

Sume2 Zakwan Punya

Assalamualaikum..

Tengahari ni pukul 1.10 macam biasa la aku get ready untuk amek adik aku kat sekolah...lepas da bersiap2 aku pun start enjin kereta..letak Damia kat baby seater sambil bagi toys sebab kalau tak nanti mesti aku tak leh nak drive punya asyik nak pegang Damia yang nak capai stereng la, gear la...

Turn Zakwan lak...bila aku pusing nak masukkan dia dalam kereta tengok2 tangan dia penuh la dengan kasut2 dia...pastu buat2 muka cute kat aku so that aku izinkan dia bawak sume kasut2 tu...unfortunately aku tak bagi..hahaha..kejam tak??bukan pe...nanti semak la kereta tu dengan kasut dia jek...bukan nak jalan2 jauh pun...gi amek maksu dia kat sekolah jek...tu pun depan rumah jek sekolahnya...

Takpe la...lain kali kalau kita jalan2 ibu bagi Zakwan bawak sume kasut2 Zakwan eh...anak ibu nii...macam2 la..

No comments:

Post a Comment