Monday, November 14, 2011

sukaneka family kami ^_^

Assalamualaikum...

Di suatu petang yang indah...ceewaaahhh...ayat pujangga da keluar da...hehehe...tak nak mukaddimah panjang2...petang tadi lepas suami aku balik dari office...dia tanya anak bujang aku, Zakwan nak main bola ke tak...anak aku memang pantang ajak main kat luar...laju jek dia...terus dia capai bola dan seluar (mesti korang pelik kan)...sebenarnya dia ni tak suka nak pakai seluar lepas buang air..maklum la baru belajar tak payah pakai diapers...kalau da dipaksa pakai seluar semula...dia akan pergi kat satu sudut untuk lucut seluar dia balik...sabar je la...

Ok..da ready2 ni nak main kat luar..seperti yang aku jangka...memang suami aku je yang beria nak ajar Zakwan main bola...yela...kot2 boleh jadi macam safee sali ke..hehe...Zakwan pulak lagi suka main golek2...konon2 sepak bola tak kena pastu golek je yang lebih...abes baju kotor...layan jela...aku lak gomol Damia sambil2 tengok dia jalan sana sini...siap posing2 lagi atas rumput...memang aku sental la ni jap lagi masa mandi...hahaha...

Adik2 lak main badminton...menjerit2 dorang main...da tu bila tak dapat pukul shuttle cock tu dok la salahkan angin...haaduuuyyyy...iyo la dik..macam la de angin petang ni...eerrmmmm...macam tu la activity aku and family...memang jarang berjalan..tapi try to create something yang leh hilangkan bosan sebab dok terperuk kat rumah jek...well...memang best la...kalau penat pun leh lepak kat rumah...kalau berjalan2 nak kena cari tempat lepak2 (ayat cover)...sekian ^_^

No comments:

Post a Comment