Saturday, July 9, 2011

SMK Rantau Petronas (^_^)

Assalamualaikum...

Penat betul ulang alik sekolah adik2 uruskan pertukaran sekolah diorang...excited gak la nak bawak diorang tinggal dengan aku kat Terengganu...yela..lepas MAMA takde adik2 da jadi tanggungjawab aku sepenuhnya sebab aku kan anak sulung...sekarang ni tanggungan da bertambah...semoga Allah permudahkan urusan aku membesarkan adik2 dan anak2 aku...cakap pasal sekolah ni....rasa macam da expert jek bile aku la yang turun naik sekolah...pastu gi PPD Kemaman...da tu pulak gi sekolah baru diorang...seronok tengok adik2 balik sekolah dok cite pasal kawan2 baru...alhamdulillah diorang leh sesuaikan diri kat Kerteh ni...di sebabkan kuota pelajar kat SMK Rantau Petronas ni sikit jek dalam 300++ orang aku rasa ni mmg sekolah terbaik kat sini sebab cikgu2 leh pantau pelajar dengan teliti....sekolah tu pun tak jauh dari rumah aku kat Rantau Bukit...depan jek...cuma aku la kadang2 kelam kabut dengan nak masak la...urus anak la...then terkejar2 nak amek adik kat sekolah pulak...heheheh...da macam super woman lak aku ni...now everything going smoothly on its lane...insyaAllah aku pun tengah cuba nak membiasakan diri dengan semua ni dan slowly take it as my responsible...aku kan kuat...mesti leh buat punya...FIGHTING NAD...!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment