Thursday, February 17, 2011

Syukur Ya Allah =)


Alhamdulillah...betambah kawan2 followers...terima kasih sangat2 kat kawan2 yang sudi follow...1st time buat blog ni tak tau nak tulis pasal pe...arini start macam biasa...lepas bangun untuk solat Subuh...aku capai iron untuk gosok kemeja suami aku untuk pergi kerja...lepas tu terus on laptop and streamyx...layan FB la pe lagi..hehehe...sambil layan FB aku update gak blog aku ni...rupanya bukan senang gak nak buat blog ni...baru semalam ak touch up blog aku ni...nampak la cute sikit..haha...kalau tak orang nak singgah pun tak lalu agaknye..haha...tengah dok layan internet...anak2 aku da bangun daa...terus anak sulung aku tarik tangan aku suh buka tv nak tengok cartoon...mr bean and mickey mouse clubhouse la favorite die...sampai cousin aku pn panggil anak aku mr bean...de ke patut...Zakwan..Zakwan...baby Damia lak dok sembur2 air liur die...habis gugur rambut aku...biasa la..korang penah dengar kan...kalau baby 3-4 bulan memang suka sembur2...and the effect goes to mom...rambut gugur la...tapi takde la sampai nak botak...bese2 jek...cuma tahap keguguran tu agak menakutkan sebab setiap kali shampoo or sikat rambut de je rambut yang 'tercabut' dari kulit kepala aku ni...haaaa...tu diee...anak aku da gelek2 menari dengan mickey mouse...hahahhaa...sambil angkat2 tangan...punggung dia lagi tak leh blah...hahahaha....ni la pengarang hati aku...Zakwan dengan cartoon and all the toys...besepah rumah...memang die expertise bab2 sepah...Damia lak suka pusing2 sampai tergolek kat lantai...ni lah rutine harian aku bersama anak2...tak jemu layan diorang...soo..tu jela muqadimah aku untuk pagi ni...nak upload gambo anak2 aku...tapi semua gambo2 dalam external hard disc...tetinggal kat kampung lak tu...aiseymann...



No comments:

Post a Comment