Sunday, February 27, 2011

Hampeh punya Astro =(


Bukan Astro ni yang aku hampehkan..kalau tengok astro ni..perkataan yang paling sesuai ialah Subhanallah Maha Suci Allah....

Tapi kenapa la rancangan kat Astro ni tak buat aku rasa macam best aku tengok astro yang kat atas ni..
tension la..da la boring...fade up..dan sebagainya...da tu bila buka tv asyik2 cerita yang sama..da naik hafal da dialog diorang...tengok cerita cartoon camtu gak...balik2 tengok Mr Bean dengan lawak yang sama...sampai da tak lawak da bile tengok...nak muntah de la...kalau Astro ni tukar cerita paling2 pun sebulan sekali leh blah la juga...ni macam da tengok setahun pun masih cerita yang sama...mahal tau aku bayar Astro...orang lain pun sama...bukan nak tengok cerita yang berulang2...bukan takde orang buat report...kalau aku selak paper mesti de je orang dok komen Astro teruk...tapi takde tindakan langsung dari Astro...HAMPEH tol!!!Sape yang setuju dengan aku angkat kaki??

No comments:

Post a Comment